Marketing usług prawniczych

Rzeczpospolita. Hanna Fedorowicz: Klienci, którzy potrzebują wyspecjalizowanych usług prawnych, chcą trafić do właściwej kancelarii prawniczej. Marka, jaką dana kancelaria sobie wypracuje, może im w tym pomóc. Relacja z piątkowego seminarium "Marketing usług prawnych III" zorganizowanego w Warszawie przez Krajową Radę Radców Prawnych. Maciej Bobrowicz, wiceprezes KRRP: "Marketingu w tym zawodzie nie można utożsamiać z agresywną promocją albo wyłącznie z reklam". [Zobacz felieton: Marketingowe podejście do zawodu]

Piotr VaGla Waglowski

VaGla
Piotr VaGla Waglowski - prawnik, publicysta i webmaster, autor serwisu VaGla.pl Prawo i Internet. Członek Rady ds Cyfryzacji przy Ministrze Cyfryzacji, ekspert w Departamencie Oceny Ryzyka Regulacyjnego Ministerstwa Rozwoju, felietonista miesięcznika "IT w Administracji" (wcześniej również felietonista miesięcznika "Gazeta Bankowa" i tygodnika "Wprost"). Uczestniczył w pracach Obywatelskiego Forum Legislacji, działającego przy Fundacji im. Stefana Batorego w ramach programu Odpowiedzialne Państwo. W 1995 założył pierwszą w internecie listę dyskusyjną na temat prawa w języku polskim, Członek Założyciel Internet Society Poland, pełnił funkcję Członka Zarządu ISOC Polska i Członka Rady Polskiej Izby Informatyki i Telekomunikacji. Był również Członkiem Rady Informatyzacji przy MSWiA, członkiem Zespołu ds. otwartych danych i zasobów przy Komitecie Rady Ministrów do spraw Cyfryzacji oraz Doradcą społecznym Prezesa Urzędu Komunikacji Elektronicznej ds. funkcjonowania rynku mediów w szczególności w zakresie neutralności sieci. W latach 2009-2014 Zastępca Przewodniczącego Rady Fundacji Nowoczesna Polska, w tym czasie był również Członkiem Rady Programowej Fundacji Panoptykon. Więcej >>